Вахтанг Кіпіані ([info]vaxo) wrote,
@ 2008-08-26 14:19:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Entry tags:Грузія, Медведев, Росія

Росія визнала Абхазію та Південну Осетію
Дурак ти, Мєдвєдєв. Жодна нормальна країна Росію не підтримає.

Тепер подивимось, що таке пряма конфронтація зі світом.




Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

(66 comments) - (Post a new comment)


[info]yangel
2008-08-26 11:27 am UTC (link)
Такого сценария событий следовало ожидать(

(Reply to this)


[info]arishanya
2008-08-26 11:28 am UTC (link)
Дурак-то он, конечно, дурак, но прямая конфронтация России не впервой. Что там у России с Косово за проблема была?

(Reply to this) (Thread)


[info]olesberezhny
2008-08-26 01:53 pm UTC (link)
тоді конфронтація була не прямою. усі попередні конфронтації мав СРСР, а це - перша пряма конфронтація РФ з цивілізованим світом.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]arishanya, 2008-08-26 02:02 pm UTC
(no subject) - [info]_layman, 2008-08-26 02:11 pm UTC

[info]yangel
2008-08-26 11:29 am UTC (link)
РИА "Новости": "Учитывая свободное волеизъявление осетинского и абхазского народов, руководствуясь положениями Устава ООН, декларацией 1970 года о принципах международного права, касающихся дружественных отношений между государствами, Хельсинкским заключительным актом ОБСЕ 1975 года, другими основополагающими международными документами, я подписал указы о признании Российской Федерацией независимости Южной Осетии и независимости Абхазии", - сказал президент в телеобращении во вторник.

По его словам, Россия призывает другие государства последовать ее примеру. "Это нелегкий выбор, но это единственная возможность сохранить жизни людей", - сказал президент РФ.

(Reply to this)


[info]viebelle
2008-08-26 11:30 am UTC (link)
у мене таке враження, що останні пару тижнів їм вже море по коліно.

а щодо анатоліча, не думаю, що він у цьому був головний

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-08-26 11:32 am UTC (link)
само собою, але указ підписав він. і юридично це його відповідальність.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]yangel, 2008-08-26 11:33 am UTC
(no subject) - [info]vaxo, 2008-08-26 11:46 am UTC
(no subject) - [info]yangel, 2008-08-26 11:59 am UTC
(no subject) - [info]olesberezhny, 2008-08-26 01:54 pm UTC

[info]green_carrot
2008-08-26 11:33 am UTC (link)
Нуу, будуть тепер російські олігархи замість Куршавелю в Абхазію на лижі їздити? Підтримувати кавказьких братушок рублем...Чи таки нє?

(Reply to this)


[info]deniko76
2008-08-26 11:35 am UTC (link)
Маючи стільки нафти, Росія може собі дозволити самоізоляцію.

Проте, не зовсім зрозуміло, нащо надавати перевагу самоізоляції та оточенню "кільцем ненависті" перед нормальними дружніми стосунками із сусідами.

(Reply to this) (Thread)


[info]steel_archer
2008-08-26 11:58 am UTC (link)
Їxні олігарxи гроші тримають у швейцарськиx банкаx, а вілли - у Лондоні. ПОдивимось, яка ізоляція буде)))

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]olesberezhny, 2008-08-26 01:57 pm UTC
(no subject) - [info]alex_dignus, 2008-08-26 12:19 pm UTC
(no subject) - [info]mykolap, 2008-08-26 02:16 pm UTC

[info]zvezdad
2008-08-26 11:37 am UTC (link)
меня волнует чисто бытовой вопрос: как же теперь россияне будут жить, если снова у них упадёт железный занавес? никаких там курортов и всё-такое. очень недальновидно. от-чень.
особенно со стороны тех самых россиян, которые поддерживают такой ограничивающий режим

(Reply to this) (Thread)


[info]beatleofdoom
2008-08-26 11:39 am UTC (link)
а чего бы это он должен упасть?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]zvezdad, 2008-08-26 12:01 pm UTC
(no subject) - [info]xo66bit, 2008-08-26 12:44 pm UTC

[info]beatleofdoom
2008-08-26 11:38 am UTC (link)
а если вдруг?...

(Reply to this)


[info]arturclancy
2008-08-26 11:41 am UTC (link)
Ну какой Медведев
или говорим М имеем ввиду П?:)

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-08-26 11:43 am UTC (link)
они оба на п.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]olesberezhny, 2008-08-26 01:58 pm UTC

[info]a_kulik
2008-08-26 11:42 am UTC (link)
не будет никакой конфронтации с миром. Если бы Косово не было - была б конфронтация. После Косово для Росии всё будет ОК. Разменяла Америка ЮО на Косово.

(Reply to this) (Thread)


[info]olesberezhny
2008-08-26 01:59 pm UTC (link)
замість косово краще згадайте судетенланд. може ви й не знаєте про це, але європа дуже добре це пам'ятає.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]a_kulik, 2008-08-26 02:22 pm UTC
(no subject) - [info]olesberezhny, 2008-08-26 02:30 pm UTC

[info]yangel
2008-08-26 11:43 am UTC (link)
Ура!Рамзан Кадыров поблагодарил Дмитрия Медведева с признанием Южной Осетии и Абхазии

(Reply to this) (Thread)


[info]shao_s
2008-08-26 12:20 pm UTC (link)
Ну это, конечно, оправдывает за всё и навсегда. Куда там ООН - сам Кадыров согласен!

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]xo66bit, 2008-08-26 12:45 pm UTC

[info]alla_che
2008-08-26 11:44 am UTC (link)
Лично мне совсем уже невесело делается, когда думаю в этом контексте про перспективы Украины. (Простите, конечно, за повтор все той же мысли...) Мы с друзьями даже обсуждали, как будем в схроны уходить:)Впрочем, пока живешь - надеешься, так что все равно до смешного сильно хочется надеяться на лучшее, для всех.

(Reply to this)


[info]ledilid
2008-08-26 11:44 am UTC (link)
і ці люди будуть комусь забороняти визнавати Косове....
а щодо конфронтації й ізоляції Росії - ще не відомо, як то воно буде і що кому відійде за пактами Молотова-Ріббентроппа-2

(Reply to this)


[info]mrs_jk
2008-08-26 11:44 am UTC (link)
Це стане ще одним приводом продемонструвати населенню, що весь світ проти Росії і що всі навколо - лицеміри, які живуть за подвійними стандартами. Це розв"язує руки, тому що дозволяє виправдовувати будь-які дії.

(Reply to this)


[info]nav74
2008-08-26 11:45 am UTC (link)
Тепер подивимось, що таке пряма конфронтація зі світом.//

Турция после признания Северного Кипра вот уже без малого 40 лет в "конфронтации" с миром.

впрочем, это не отменяет того факта, что Медведев и Ко совершили грубую ошибку. теперь очередь делать глупости Западу.


(Reply to this) (Thread)


[info]olesberezhny
2008-08-26 02:01 pm UTC (link)
Туреччина член ЄС, так?

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]nav74, 2008-08-27 03:42 am UTC
(no subject) - [info]olesberezhny, 2008-08-27 06:43 am UTC

[info]lisitz
2008-08-26 11:46 am UTC (link)
мммда

(Reply to this)


[info]scriccollino
2008-08-26 11:58 am UTC (link)
складається враження, що саме цього вони і домагаються. саме це і лякає

(Reply to this)


[info]orko
2008-08-26 12:18 pm UTC (link)
А їм і не треба щоб їх підтримували. Як вони кажуть "нас достатньо".

(Reply to this) (Thread)


[info]scriccollino
2008-08-26 12:22 pm UTC (link)
нас двоє:)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]orko, 2008-08-26 12:25 pm UTC

[info]rheinmetal
2008-08-26 12:32 pm UTC (link)
Здавши Осетію і Абхазію влада Росії отримала б внутрішньополітичні проблеми. Для диктатури це завжди гірше, ніж зовнішньополітичні. Не дивно, що Росія обрала зовнішньополітичну боротьбу.

Що ж. По прогнозу "Білий Торнадо" Маккейн Президент США, ПДЧ НАТО Україна, а також місцеві локальні бої в Криму.

(Reply to this) (Thread)


[info]olesberezhny
2008-08-26 02:02 pm UTC (link)
романтичний прогноз :)

(Reply to this) (Parent)


[info]yamatov
2008-08-26 12:41 pm UTC (link)
А вони того і хотіли - зробити шось, чого ніхто не підтримає, а потім зіграти образу на увесь Світ.

(Reply to this)


[info]agrp_xtb
2008-08-26 12:45 pm UTC (link)
прямая конфронтация с кем?
с маленькой, но гордой, Эстонией?

вы еще верите что США и РФ в "конфронтации"? это те же яйца, только с разных сторон.
США, Франция, Германия, Великобритания и т.п. разве что только на словах "категорически осудят" и "обсудят адекватные меры".

тьфу.

новый передел мира вступил в свою очередную фазу.

(Reply to this) (Thread)


[info]agrp_xtb
2008-08-26 12:46 pm UTC (link)
раз уж на то пошло, то www.freedom-force.org

(Reply to this) (Parent)


[info]plastsite
2008-08-26 12:55 pm UTC (link)
У тому самому Кореспонденті, що і Ваша стаття, є непогана думка про те, що всім росіянав варто ускладинити / заборонити в'їзд до Європи. Тільки тоді вони зрозуміють, що Путін робить. Цього разу я згоден із Джедом Санденом: http://blogs.korrespondent.net/journalists/jedsunden/4645

(Reply to this)


[info]ashnar_lynx
2008-08-26 12:55 pm UTC (link)
Я вас прошу, пане Вахтанг. Яка конфронтація? Може, я занадто песимістично дивлюся на речі, але мені видається, що цей випадок буде мати той самий результат, що й Судети в 1938 р. Зараз для Европи важливо "зберегти мир для нашого покоління". Не більше. Я навіть скажу, що якщо завтра РФ захочеться захистити пригнічених залізною п'ятою Української Імперії русинів та кримчаків, то теж всі будуть гнівно осуджувати, приймати резолюції, але нічого в кінці-кінців не зроблять. Історія, на жаль, повторюється. Іронія долі полягає тільки в тому, що ті, хто 50 років тому роздавили Гітлера (чим немало хизуються) в точності повторюють його шлях.

(Reply to this) (Thread)


[info]olesberezhny
2008-08-26 02:05 pm UTC (link)
пам'ятаєте, що було ПІСЛЯ Судетів? Так от, Європа це теж добре пам'ятає. НАТО було створено саме з метою аби ніколи не забувати

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]ashnar_lynx, 2008-08-26 04:48 pm UTC
Російський фондовий ринок впав... у обійми Мєдведєва
[info]kramarenko_a
2008-08-26 01:06 pm UTC (link)
сьогодні - більш ніж на 5%
http://www.dengi-ua.com/news/40066.html

а вчора, одразу після рішення Держдуми - було зниження більш ніж на 3%
http://www.dengi-ua.com/news/40046.html

Итого - майже -10% за два дні

(Reply to this) (Thread)

Re: Російський фондовий ринок впав... у обійми Мєдведєва
[info]vaxo
2008-08-26 03:38 pm UTC (link)
Сашко, я в цьому не дуже, як і більшість людей, розбираюся. Це насправді дуже важливо, чи так - мєлкіє радості?)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Російський фондовий ринок впав... у обійми Мєдведєва - [info]kramarenko_a, 2008-08-26 07:08 pm UTC

[info]mykolap
2008-08-26 03:29 pm UTC (link)
Може, в цьому і є загадка Мєдвєдєва, як змінника Путіна?

Зробити всю брудну роботу за час своєї каденції, а потім на президентський пост повертається путін весь у білому?

(Reply to this)


(66 comments) - (Post a new comment)

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…