Вахтанг Кіпіані ([info]vaxo) wrote,
@ 2008-09-06 23:12:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:ВР, політика

Про баранів і козліц
Ясно, що нові вибори не потрібні. Тож, треба домовлятись - причому, зі збереженням обличчя. Хтось втратить - і це має бути Балога. Він має стати жертвенним бараном, якого мають зарізати перед тим як професійні брехуни і зрадники дадуть черговий обіт вірності новій демократичній коаліції.

Ми їх зневажаємо, але інших наразі немає. Тож, потрібна антанта - потрійний союз БЮТ+НСНУ(треба щонайменше 51 голос з 72-х, без ЄЦ)+БЛ=більше 226.

Причому, угоду не мають підписувати люди з партії війни, люди Балоги. Тож, непідписантів, плющів-бутів-крілів може бути хоч 15 осіб. Це не страшно. Страшно, коли Янукович і Тимошенко матимуть конституційні повноваження. Будуть непрогнозовані вибори на тлі економічної кризи і ведмедів-шатунів з Кремля, які не вляжуться до самої зими.

Плюс Ющенко має звільнити Кислинського, Порєчкіну та інших гелетеїв, скасувати путчистські укази тощо. Але це самозрозуміло.




(Post a new comment)


[info]petrovych
2008-09-06 08:37 pm UTC (link)
Але ж для цього треба бути при пам"яті. А то Ви як політичний кейнсіанець розмірковуєте виходячи з адекватності та певною мірою ідеальності суб"єктів.

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-09-06 09:15 pm UTC (link)
за політичного кейнсіанця - дякую. треба буде в енциклопедії подивитися шо то таке.

але, думаю, щось хороше, га?)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]palm_oil, 2008-09-07 12:49 am UTC
(no subject) - [info]skovalyov, 2008-09-07 06:15 am UTC
(no subject) - [info]petrovych, 2008-09-07 07:10 pm UTC

[info]rabinovych
2008-09-06 08:41 pm UTC (link)
Невозможно.

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-09-06 09:16 pm UTC (link)
"я знаю точно - невозможное - возможно!" (н.а. РФ Дима Билан)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]rabinovych, 2008-09-06 09:27 pm UTC
(no subject) - [info]sl_interpreter, 2008-09-07 06:44 am UTC
(no subject) - [info]rabinovych, 2008-09-07 09:28 am UTC

[info]olka_kvasolka
2008-09-06 08:42 pm UTC (link)
погоджуюсь з кожним словом - теоретично. А практично... Все як завжди, хто з ким домовиться, хто кого зрадить і хто на що поведеться. Та і зрештою хто пообіцяє ЮВ більше влади. Тій цьоці мало не буває.
От тільки таки страшно за "шатунів", ті і зимою не вляжуться, в них зими не буває

(Reply to this) (Thread)


[info]skovalyov
2008-09-07 06:12 am UTC (link)
Не бойтесь, Ющенко вас защитит - он испугает Москву военным парадом!

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]olka_kvasolka, 2008-09-07 08:34 am UTC

[info]galimsky
2008-09-06 08:45 pm UTC (link)
ви - письменник-фантаст ;)

(Reply to this)


[info]cumbala
2008-09-06 08:52 pm UTC (link)
полюбляю Вас читати!

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-09-06 09:17 pm UTC (link)
на ніч?)

замість казок - самоє то)

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]cumbala, 2008-09-07 01:31 pm UTC

[info]kramarenko_a
2008-09-06 08:58 pm UTC (link)
В мене лише одне запитання - кого має звільнити ЮВТ та від чого вона має відмовитися? які самообмеження вона має на себе накласти?

(Reply to this) (Thread)


[info]vaxo
2008-09-06 09:19 pm UTC (link)
ну, пару постанов і законів. більше - навряд. біля неї нема відкритої партії війни. і фракція у неї вдвічі більше. сила - на її боці.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]kramarenko_a, 2008-09-06 09:27 pm UTC
(no subject) - [info]skovalyov, 2008-09-07 05:26 am UTC
(no subject) - [info]sl_interpreter, 2008-09-07 06:47 am UTC
(no subject) - [info]kramarenko_a, 2008-09-07 07:49 am UTC
(no subject) - [info]skovalyov, 2008-09-08 04:28 pm UTC
(no subject) - [info]kramarenko_a, 2008-09-08 07:32 pm UTC

[info]yangel
2008-09-06 09:07 pm UTC (link)
Спасибо за несколько минут смеха)
От перемены мест Балог,сумма Балог не изменятеся

(Reply to this)


[info]rousyn
2008-09-06 09:08 pm UTC (link)
Якщо Балога втратить адмінресурс, то явно не всі ЕЦівці залишаться з ним, так що арихметика трішечки інакша.

(Reply to this)


[info]gapusia
2008-09-06 09:15 pm UTC (link)
але основне, то щоб одна людина нарешті відкрила очі і побачила, до чого довела її сліпота (а може - залежність)... але на цю людину надій найменше(((

(Reply to this)


[info]bither
2008-09-06 09:52 pm UTC (link)
Вахтанг, мира уже не будет. Будет союз ЮВТ и ПР, потом драка между ними. Потому, что с Юлей нельзя договариваться. Она всегда предает не только ситуативных союзников, но и старых друзей, в зависимости от сложившихся обстоятельств. Это не тактика, это стратегия. Использовать и выбросить. Я бы на месте Януковича во время совместной бани с ЮВТ, за мылом бы не наклонялся. С ним она сделает то же самое. У нее есть главное для политика качество - полная аморальность.

(Reply to this) (Thread)


[info]klodius
2008-09-06 10:13 pm UTC (link)
Виктора Федоровича скушают и не поперхнутся. Ибо - не игрок он против Юлии Владимировны.

(Reply to this) (Parent)


[info]kifaredo
2008-09-06 10:57 pm UTC (link)
Будуть вибори, бо Балога вже замовив на концерти підтримки Марічку Бурмаку, "Другу Ріку" і "Танок на Майдані Конго". Ексклюзивна інформація з перших вуст. :)

(Reply to this) (Thread)


[info]alla_che
2008-09-07 02:27 am UTC (link)
Та ви шо? Ой, как интересно! Завтра же у знакомых перепроверю:).

(Reply to this) (Parent)

(no subject) - [info]skovalyov, 2008-09-07 06:09 am UTC

[info]alla_che
2008-09-07 02:27 am UTC (link)
Союз БЮТ+НСНУ? Ну, если кому-то мало того, что мы все наблюдали, может, и будет "продолжение банкета". В виде еще более безобразном, чем все имели счастье наблюдать.
К слову: я недопонимаю - почему на кровавые жертвоприношения должен идти именно Ющенко? Ну, сдаст он последних "своих" (какие уж они ни есть крили:)). И - дальше?.. Как президент, сможет хоть в космос отправляться (почти как герой "Зияющий высот" Зиновьева:) - все равно реальная власть перейдет к БЮТ с Регионами? Нет, раз на мир рассчитывать не приходится, привселюдный инцест БЮТ и ПР, по логике вещей, куда выгоднее президенту. Остается хоть какое-то пространство для маневра. Да и, опять же, "глупость каждого видна" будет всем - без очков и вопреки любому очковтирательству.

(Reply to this)


[info]none_smilodon
2008-09-07 08:06 am UTC (link)
з ким домовлятись? з купкою зрадників та агентів впливу? з "бандитам - тюрми" не вийшло, а як на рахунок "шпигунам - розстріл"?

(Reply to this) (Thread)


[info]jabogdan
2008-09-07 11:27 am UTC (link)
Я особисто проголосую за НУ,як єдину нанині проукраїнську партію серед усьго нинішнього політикуму,тільки у разі,-- якщо там не буде блокування з виродками на кшталт самооборони Жванії-Луценка,Катеринчука,Гриценка, і ще кількох одіозних вилупків,з різними дворушниками,розкольниками та отаманами диванних армій, що залишились від Руху Тарасюка і Костенка.
Хочуть пани отамани Тарасюк і Костенко балотуватись,або розпуск і вступ,або йдіть з миром отаманити самостійно.
Якщо це буде тільки одна партія, з одним лідером, а не гнилий блок.
Якщо не буде більше ніяких обіцянок в майбутньому блокуватись з БЮТ чи КПУ,та іншими кремлівськими маріонетками,хочете блокуватись,шукайте собі спільників в ПР,якщо зможете їх розколоти,тільки на проукраїнських умовах,або йдіть в опозицію.
Усе інше,всі ці проекти під вибори: озиме покоління,віче,пора ітд,це маніпуляції,окозамилювання,лохотрон для ЄДРО Путіна,праця на ворогів українського наріду.

(Reply to this) (Parent)

Беда Ющенко в том, что он
[info]oskolokimperii
2008-09-07 08:29 am UTC (link)
не может уволить Балогу. Вы предлагаете ему казнить собственного главнокомандующего и распустить свое войско. Он на такое не пойдет.

(Reply to this) (Thread)

Re: Беда Ющенко в том, что он
[info]jabogdan
2008-09-07 10:56 am UTC (link)
А для чого його звільняти,щоб отримати другого Зінченка за плечима,чи муму Рибачука?
Можна по різному ставитись до Балоги,але саме завдяки йому Ющенко перестав бути третьорядною фігурою з яким не рахується ні ВРУ, ні уряд,і саме Балога зміг домовитися з Ахметовим про дострокові вибори.
Без участі ПР виборів би не було,а якби і були, то то у нас би працювали в Києві одночасно дві ВР,південного-сходу і північного-заходу,і два уряди з двома Президентами.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Беда Ющенко в том, что он - [info]oskolokimperii, 2008-09-07 11:11 am UTC
Re: Беда Ющенко в том, что он - [info]jabogdan, 2008-09-07 11:46 am UTC

[info]gonchar73
2008-09-07 08:32 am UTC (link)
Погоджуюся з вами абсолютно! А тим, хто розповідає про те, яка Юля зрадниця і тому подібне, раджу пригадати те, хто з ким які універсали-меморандуми підписував, пригадати розповідь Гриценка про те, як Ющенко прокинув ПР із форматом коаліції після дострокових виборів, почитати на УП про те, як Ющенко з Колесниковим і Ахметовим тижнем раніше не змогли домовитися про коаліцію НС-НС з ПР, пригадати те, як щодня Ющенко методично намагався знищити Юлю. Ну і, звичайно, апогей цього свята любові до України - спроба порушити проти неї кримінальну справу нібито за державну зраду. Порівняно з Ющенком - Юля просто біла й пухнаста, як би хто і за що її не любив. І хоча б вже тому вома має моральне право виставляти свої вимоги відновлення копліції. А нові вибори нічого не дадуть - всі блоки й партії опиняться в ситуації, коли треба створювати коаліцію за вже відомими форматами. Чи, може, НУ-НС піде на вибори з гаслом, що після виборів вони об'єднаються не з БЮТ, а з ПР?

(Reply to this) (Thread)


[info]jabogdan
2008-09-07 10:45 am UTC (link)
Меморандум і універсал нац єдності, якраз найбільш правильні кроки українського Президента,хоча запізнілі,і не його вина що їх розтоптали.
Не було б універсалу, була б створена зразу антикризова коаліція без НУ,фактично без представництва українців,а не через 2 місяці,кандидатуру Януковича подав би спікер Мороз,і конституційну більшість вони б створили швидше.
Його найбільша помилка це призначення ЮВТ премєром в 2005р,відказ від пропонованої коаліції з ПР з премєром Єхануровом зразу після виборів 2006р,і вдруге наступання на ті ж граблі в 2007р,знову віра в порядність,щодо виконання коаліційної угоди партнерами, як з універсалом з ПР.
З брудних виборів 2004р тягнеться усе,він зобовязаний був тоді себе пересилити,вийти до народу і пояснити чому він мусить висунути на премєра Януковича,впевнений що згодом більшість оцінила цей крок як єдино правильний.
Обєднання країни,забезпечення її територіальної цілісності є перший обовязок любого нормального Президента,адже він повинен бути лідером для усієї країни,а не для окремих регіонів.
Щодо появи ЄЦ,то це наслідок порушення обіцянки усіх складових НСНУ утворити після виборів єдину пропрезидентську партію.
Ініціатор цього проекту зовсім не Балога, а сам Ющенко,Балога і його заступники не сказали жодного слова з чим не згідний Ющенко,давайте не шукати стрілочників.

Я до речі, згоден із абсолютною більшістю зауважень Балоги щодо уряду,більшість з них якраз про ігнорування ЮВТ підписаної коаліційної угоди.
Що не так?
Все що сказав Кислинський тепер,відомо давно,багато півдтвержено ще з перших кроків ЮВТ на посту в 2005р,і скоро стане очевидним усім.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 11:31 am UTC
(no subject) - [info]alla_che, 2008-09-07 12:00 pm UTC
(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 12:28 pm UTC
))) - [info]jabogdan, 2008-09-07 12:03 pm UTC
Re: ))) - [info]gonchar73, 2008-09-07 12:19 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]jabogdan, 2008-09-07 01:20 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]gonchar73, 2008-09-07 02:28 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]jabogdan, 2008-09-07 04:02 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]gonchar73, 2008-09-07 07:25 pm UTC

(Deleted post)
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]jabogdan, 2008-09-07 08:44 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]jabogdan, 2008-09-07 07:01 pm UTC
Re: )))Запитайте це все у БЮТ і ПР? - [info]gonchar73, 2008-09-07 07:27 pm UTC
(no subject) - [info]vaxo, 2008-09-07 12:34 pm UTC
(no subject) - [info]maggiordomo, 2008-09-07 12:59 pm UTC
(no subject) - [info]vaxo, 2008-09-07 01:08 pm UTC
(no subject) - [info]maggiordomo, 2008-09-07 03:36 pm UTC
(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 02:45 pm UTC
(no subject) - [info]maggiordomo, 2008-09-07 03:16 pm UTC
(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 03:41 pm UTC
(no subject) - [info]maggiordomo, 2008-09-07 03:45 pm UTC
(no subject) - [info]jabogdan, 2008-09-07 01:23 pm UTC
))) - [info]jabogdan, 2008-09-07 01:45 pm UTC
(no subject) - [info]jabogdan, 2008-09-07 06:22 pm UTC
(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 06:38 pm UTC
(no subject) - [info]jabogdan, 2008-09-07 07:29 pm UTC
(no subject) - [info]gonchar73, 2008-09-07 09:57 pm UTC

[info]gonta67
2008-09-07 04:18 pm UTC (link)
Юля рулить і буде рулить. Час бухгалтерів вже минув....

(Reply to this) (Thread)

Час бухгалтерів вже минув....
[info]jabogdan
2008-09-07 05:53 pm UTC (link)
Ваша Юля вже давно нічим не рулить, ще з часів ЄЕСУ,і відставки з віце-прем'єра в уряді Ющенка, навпаки рулять тільки нею, як маріонеткою,попробувала б тільки вякнути про самостійність,прихлопнуть як блощицю,не спасе її преподобний фсбшник пастор Турчинов,він сам на прищепках.
В Україні нею і Януковичем зараз рулять Медведчук і Клюєв,а ними фсбшно-газпромівська корпорація на чолі з Путіном.

А ви власне яких висот досягли, називаючи колишнього голову НБУ,успішного прем'єра, і першого українського Президента в цьому столітті,-- бухгалтером?

Може ви видатний отаман часів війн з Шамілем на Кавказі,чи чужі погони і ордени носите як ряжений?
)))

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: Час бухгалтерів вже минув.... - [info]windswall, 2008-09-08 09:06 am UTC

[info]provorny
2008-09-07 05:46 pm UTC (link)
за Ющенка чи його партію голосую з 2002-го... жодного разу не розчарувався, бо знаю, що від нього очікувати. я знаю, що кожен політик, далеко не цаца, як і ми всі... до речі, тому й ніяких розмов про зраду ідеалів Майдану не вів...

(Reply to this)


[info]rheinmetal
2008-09-07 11:04 pm UTC (link)
Згідно прогнозам українських аналітиків(в т.ч. кол. офіцерів вищого оперативного управління ОВС НАТО), то посилення позицій Тимошенко, що стають на шляхові президента презведе до того, що російські провокації, які мали відбутися в обов'язковому порядку в районі грудня 2008(аби зірвати ПДЧ) тепер можуть не відбутися. Таким чином, Україна отримує час.

(Reply to this)


[info]_layman
2008-09-08 09:30 am UTC (link)
А чому "ясно, що нові вибори не потрібні"? Це я не можу зрозумiти...

(Reply to this)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…